Tuesday 30 October 2012

Salam Perkenalan


Assalamualaikum.

Salam Perkenalan dari saya seorang Insan Terpinggir. Saya akan selesa jika kalian hanya mengenali saya dengan panggilan Hana. Maaf saya pohonkan, Identiti saya terpaksa saya sembunyikan. Saya lebih suka jika tiada sesiapa tahu akan diri saya. Saya menyampaikan cerita ini sekadar luahan. Terserah kalian mahu cakap apa. Kata lah apa pun. Saya tak akan kisah. Terserah kalian.

Saya tak akan ambil tahu jika kamu tak suka, mengumpat, membenci, bergossip, mencemuh, memperendahkan, memperlekehkan, dan memberikan komitmen-komitmen yang buruk pasal saya dan blog saya. Siapa kamu dan adakah kamu kenal saya? Jadi terserah kamu untuk kata apa saja. Katakan lah apa saja. Ia sikit pun tak mengganggu jiwa, raga, hati dan perasaan saya.

Terima kasih kepada yang memberikan komitmen secara baik dan munasabah. Saya tak akan layan orang-orang yang tak puas hati dengan saya. Adakah post ini agak kasar? Tidak. Saya cuma memberikan peringatan. Salah ke? Kalau salah jangan baca. Saya sebenarnya seorang periang, Tapi ini cuma luahan hati saya. Tiada siapa tahu apa yang berada di dalam hati saya. Ianya rahsia Allah dan empunya badan.

Salam Ukhwah Fillah Abadan Abada.

3 comments:

  1. Jgn risau... Abg ada... Hhehehe.. kalau tak pun.. Allah kan ada...

    ReplyDelete
  2. Hahaha . InsyaALLAH . semoga semua ada . Ekekeke >.< Allahkan Ada

    ReplyDelete
  3. Salam ukhwah. :) May Allah bless u dear.

    ReplyDelete